src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

MInnesstunden för Michael Jackson

Igår var Minnesstunden för Michael Jackson på Staples Center och tusentals var på plats inne i arenan och miljontals satt bänkade framför tv:n. Jag kommer aldrig glömma hans minnesstund, den var så fin. Det började med att bröderna till Michael rullar in den guldiga kistan, den stod just nedanför scenen under hela cermonin. Sedan inleder Mariah Carey med låten "I`ll be there". Många olika kändisar och personer som hjälpt Michael till dom här framgångarna höll tal för han. Bland annat Motown grundaren Berry Gordy som hjälpte Jackson 5 till dom stora framgångarna. Många artister var på plats för att hylla kungen. När cermonin börjar lida mot sitt slut, kliver Michaels dotter Paris,11 fram och håller ett tal,
" Jag vill bara säga, ända sedan jag föddes har pappa varit den bästa pappan man kan tänka sig...och jag vill bara saga att jag älskar honom...så mycket"    Sedan faller hon i gråt i Janet Jacksons famn ochdom går av scenen.
Det måste ha varit det vackrast jag någonsin sett. Att hon ställer sig framför miljontals människor och håller det starka talet till minne för sin pappa. Hon var bäst igår, som orkade med en sån grej. Stor guldstjärna till Paris.


                          Guldiga kistan som michael ligger i


                                              Paris vackra tal
  

                                               Sedan faller hon i gråt

 
                                         Michael jackson 3 barn


                                          Michael Jacksons familj


                     Usher går fram till kistan när han sjunger


                            Bröderna rullar ut kistan efter cermonin

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw så fint :/

2009-07-09 @ 23:54:00
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0